Όροι χρήσης
ΓΕΝΙΚΑ
Ο επισκέπτης χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική σελίδα www.bloomi.gr με την προϋπόθεση την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήση. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχειd το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.bloomi.gr, ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.
1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
H ιστοσελίδα www.bloomi.gr περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα του ΡΑΜΑΝΤΑΝΗ ΕΛΕΝΗ & ΣΙΑ ΟΕ (ΑΦΜ 998561451, ΔΟΥ: ΚΙΛΚΙΣ). Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται ΠΕΔΙΝΟ ΚΙΛΚΙΣ ΤΚ 61100 . Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του Internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.
2. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Σήμα
O σχεδιασμός της ιστοσελίδας, τα γραφικά και τα κείμενα υπόκεινται στα πνευματικά δικαιώματα της εταιρείας bloomi.
3. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Στην δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων μπορείτε να δείτε πως χρησιμοποιούμε τα στοιχεία σας. Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.bloomi.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία τους με τους όρους που αναγράφονται σε αυτήν.
4.ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Προκειμένου να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και να υλοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθούν κάποια προσωπικά στοιχεία του πελάτη. Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email).
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ/ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ;
Η εταιρεία μας επεξεργάζεται τα δεδομένα τηρώντας την εφαρμογή του άρθρου 7Α παρ. 1 (β) Ν. 2472/1997, με σκοπό την ολοκλήρωση της παραγγελίας που δόθηκε από τον πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.
Τα στοιχεία της προσωπικής πιστωτικής σας κάρτα καταχωρούνται απ’ ευθείας στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας και η εταιρεία μας δεν διατηρεί ούτε γνωρίζει κανένα από τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;
Το www.bloomi.gr κάνει χρήση των πληροφοριών που μας δίνετε προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με (1) την αποστολή της παραγγελίας στο χώρο σας, (2) για επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε περίπτωση, (3) ειδικές προσφορές του www.bloomi.gr, (4) προσφορές και νέα της εταιρείας (5) παραλαβή δώρων μετά από κλήρωση διαγωνισμού. Μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε ή όχι να λαμβάνετε τέτοιου είδους επικοινωνίες από το www.bloomi.gr στέλνοντας το αίτημα σας μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@bloomi.gr.
Η εκ μέρους σας καταχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων, σημαίνει ότι συμφωνείτε τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους του bloomi για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Το www.bloomi.gr απαιτεί από τους υπαλλήλους του και τους συνεργάτες της ιστοσελίδας του να παρέχουν στους χρήστες-πελάτες του το επίπεδο ασφαλείας που αναφέρεται στη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σε καμία άλλη περίπτωση το www.bloomi.gr δεν μπορεί να μοιραστεί με άλλους τα προσωπικά σας δεδομένα χωρίς την δική σας συναίνεση, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νόμιμης οδού. Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας ότι κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάση δικαστικής απόφασης, η συλλογή, χρήση και η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων σας, τα οποία έχουν συλλεγεί online χωρίς την εκ μέρους σας συναίνεση (για παράδειγμα σε περίπτωση δικαστικής απόφασης).
5. ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΑ ΕΙΔΗ – ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα προς πώληση, τα χαρακτηριστικά τους και οι τιμές τους, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.bloomi.gr και είναι προσβάσιμα σε όλους.
Το www.bloomi.gr εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών σχετικά με την διαθεσιμότητά ή μη των προϊόντων, δεν φέρει όμως καμία ευθύνη για την διαθεσιμότητά τους.
To www.bloomi.gr προσπαθεί καθημερινά για να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για κάθε προϊόν ξεχωριστά (τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμές, κτλ.). Ωστόσο, προκειμένου να περιοριστούν τυχόν λάθη, θα σας προτείναμε πριν την ολοκλήρωση της αγοράς σας, να προβείτε σε επικοινωνία με το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας μας σε περίπτωση που οι τιμές ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό είναι πέραν των συνηθισμένων και λογικών.
Στις τιμές που αναγράφονται κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (24%), ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα www.bloomi.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
6. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003).
Ο χρήστης έχει δικαίωμα πραγματοποιήσει παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νόμιμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
7. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Σε περίπτωση λόγου ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να ολοκληρώσουμε την παράδοση της παραγγελίας σας, το www.bloomi.gr δεν φέρει καμία άλλη ευθύνη πέραν της δικής του υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώσετε ότι παραγγελία σας είναι ελλείπεις ή έχει γίνει κάποιο λάθος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις αναγκαίες λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το www.bloomi.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία έχει την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή χρειαστεί.
Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του www.bloomi.gr. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας.
8. ΚΟΥΠΟΝΙΑ
Κάθε μορφή εκπτωτικού κουπονιού ισχύει μόνο για μη εκπτωτικά προϊόντα.
Πολιτική Επιστροφής
1. Αναιτιολόγητη Επιστροφή Προϊόντων
(δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης)
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται
1) Για ειδικές παραγγελίες
2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη
3) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
2) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
3) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
4) Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, έγγραφη εγγύηση, το έντυπο παραγγελίας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
5) Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν .
6) Ο πελάτης δεν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης , οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας, γνωστοποιώντας την απόφασή του να υπαναχωρήσει, με μια άνευ όρων, αιρέσεων και προθεσμιών, έγγραφη δήλωση που θα σταλεί με ταχυδρομείο στα παρακάτω στοιχεία:
BLOOMI.GR
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
ΡΑΜΑΝΤΑΝΗ ΕΛΕΝΗ & ΣΙΑ ΟΕ
ΠΕΔΙΝΟ ΚΙΛΚΙΣ ΤΚ 61100
ΑΦΜ 998561451
ΔΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
ΤΗΛ 2341063130
ΓΕΜΗ: 122062635000
πριν λήξει η άνω προθεσμία των 14 ημερών.
Προς διευκόλυνσή άσκησης του δικαιώματός σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης /επιστροφής προϊόντων που θα βρείτε εδώ, στο Παράρτημα 1, μετά το τέλος της Πολιτικής Απορήτου.
Μετά τη γνωστοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησής του πελάτη θα του αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει με τη bloomi.gr στο info@bloomi.gr εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέφει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή , χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε , κατά τα ανωτέρω, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει .
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά .
Το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον πελάτη η bloomi.gr δεν θα παραλαμβάνει τα προϊόντα εφόσον το κόστος αυτό δεν έχει ήδη καλυφθεί από τον πελάτη .
Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου .
Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, η δήλωση υπαναχώρησης είναι εμπρόθεσμη, πληρούνται στο σύνολό τους οι ανωτέρω προϋποθέσεις και τηρηθεί η ανωτέρω διαδικασία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή.
Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης (τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται), θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί επιστροφή των χρημάτων αλλά αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο ή άλλα προϊόντα, μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχει καταβληθεί ή με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο. Σε περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, η bloomi.gr δεν θα σας επιστρέφει τη χρηματική διαφορά, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε πρόσθετο ώστε η νέα παραγγελία σας να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική.
Τα έξοδα αποστολής για τα νέα προϊόντα βαρύνουν τον πελάτη και τα προϊόντα θα αποστέλλονται μετά την παραλαβή και έλεγχο του/ων αρχικού/ων προϊόντος/ων, όπως αναφέρθηκε αναλυτικά παραπάνω (πλήρωση προϋποθέσεων).
Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.
2. Αιτιολογημένη Επιστροφή Προϊόντων
Στην σπάνια περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του bloomi.gr αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων του.
Ειδικώς, στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης μπορεί:
1. Είτε να αρνηθεί να παραλάβει εξ’ αρχής το προϊόν και να ζητήσει την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα.
2. Είτε να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.